Atsiliepimai
Aprašymas
PRL SYRENA 104 - Smėlinė
Sprendimas pradėti naujo Lenkijos kompaktiško automobilio projektavimą buvo priimtas 1953 metų gegužę tuometinio Vyriausybes pirmininkavimo: „...reikia sukurti populiarią transporto priemonę, taupančią laiką atliekant profesines ir laisvalaikio veiklas, skirtą novatoriams, pavyzdiniams darbuotojams, aktyvistams, mokslininkams ir iškiliems intelektualų atstovams.“ 1955 metų birželį viešai pirmą kartą buvo pristatytas Syrena prototipas 24-ose tarptautinėse Poznanės mugėse. Syrena 104 buvo paskutinis modelis su „savižudžių durimis“, atsidarančiomis priešinga važiavimo kryptimi.
PRL SYRENA 104 - Smėlinė
Sprendimas pradėti naujo Lenkijos kompaktiško automobilio projektavimą buvo priimtas 1953 metų gegužę tuometinio Vyriausybes pirmininkavimo: „...reikia sukurti populiarią transporto priemonę, taupančią laiką atliekant profesines ir laisvalaikio veiklas, skirtą novatoriams, pavyzdiniams darbuotojams, aktyvistams, mokslininkams ir iškiliems intelektualų atstovams.“ 1955 metų birželį viešai pirmą kartą buvo pristatytas Syrena prototipas 24-ose tarptautinėse Poznanės mugėse. Syrena 104 buvo paskutinis modelis su „savižudžių durimis“, atsidarančiomis priešinga važiavimo kryptimi.
Atsiliepimai